انواع ماسک

انواع ماسک
ماسکهای گلی
گل با خصوصیات مختلف خود فایده های بسیاری برای پوست داشته و در بسیاری از ماسکهای زیبائی استفاده می شوند . این ماده سبوم زیاد پوست را جذب کرده و پوستهای چرب را تمیز مینماید . گل همچنین دملها را خشکانده و از گسترش آنها جلوگیری میکند .

ماسک گل در خانه
کمی پودر گل گرفته با نیم پیمانه آب ، نیم پیمانه آب گوجه فرنگی ، خیار و یا انگور خمیری تهیه کنید . این خمیر را بر روی تمامی صورت و گردن بصورت طبقه ای نازک بمالید ( حتماً مراقب چشمهایتان باشید ) .20-15 دقیقه صبر کنید تا خمیر رطوبت خود را کاملاً از دست بدهد سپس با آب ولرم آنرا تمیز کنید .این ماسک را میتوانید هفته ای یکبار انجام دهید . ماسک گل برای از بین بردن جوشهای جوانی ،چین و چروکهای صورت و بثورات جلدی مؤثر بوده و شادابی پوست را افزایش میدهد

ماسک هلو
هلوی کاملاً رسیده ای را انتخاب کرده و خوب له نمائید . یک گاز استریل را پهن کرده و بعد از مالیدن هلوی له شده در آن تا کنید . سپس آنرا بر روی صورت و گردنتان مالیده و 20 دقیقه در جائی استراحت کنید . این ماسک را با گلاب خوب تمیز نمائید .ماسک هلو شادابی پوستتان را افزایش میدهد .

ماسک هویج
هویج و مقداری جعفری را در میکسر بصورت پوره در آورید .این ماده خمیر مانند را بر روی صورت و گردن مالیده و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشوئید . ماسک هویج پوست را از سموم مختلف پاک کرده و بدان ظرافت و لطافتش را بازمیگرداند .

ماسک خیار
مقدارمساوی تخم خیار ،کدو و خربزه بخرید .این تخمها را جداگانه آسیاب کرده و بصورت پودر درآورید .این پودرها را بمقدار مساوی در لیوانی شیر مخلوط کرده و آنقدر بهم بزنید تا قوامی کرم مانند یابد . مخلوط مذکور را بصورت و گردنتان مالیده و 20 دقیقه صبر کنید . سپس آنرا با گلاب بشوئید .این ماسک برای پوستهائی که روزنه های بزرگ بسیاری دارد مفید میباشد




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: