سخنی از آقای مهدی فناوی در رابطه با اپیزود دوم بازی 41148

سخنی از آقای مهدی فناوی در رابطه با اپیزود دوم بازی 41148




متاسفانه با اتمام فصل تابستان، به شدت درگیر کارهای مختلف شدم، به شکلی که به سختی میتونم 2 یا 3 روز رو در هفته (اون هم نه به صورت کامل) به ساخت بازی اختصاص بدم. با اینحال مطمئن باشید که تمام تلاش خودم رو میکنم و من بیشتر از شما اشتیاق دارم که اپیزود دوم هرچه سریعتر منتشر بشه. در پایان هم دوباره از همه دوستانی که با نظراتشون در این بلاگ، مارکت بازار، دیگر مارکت ها و همچنین با ارسال ایمیل، من و بازی مورد علاقه شون رو مورد لطف قرار می دن، از صمیم قلب تشکر میکنم و معذرت خواهی می کنم اگر نمیتونم به تک تک نظرات پاسخ بدم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: