فرمانده سپاه چابهار پاسدار نمونه کشور شد

فرمانده سپاه چابهار پاسدار نمونه کشور شد

محمد دشتی‌زاده مسئول معاونت تبلیغات سپاه سیستان و بلوچستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) یاد و خاطره پاسداران که همواره به عنوان سربازان سیدالشهداء تلقی می‌شوند گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: فضا سازی تمام مقرهای سپاه و بسیج در طول ایام ماه شعبان، برگزاری برنامه‌های جشن در یگان‌ها و نواحی و ستاد سپاه سلمان و تجلیل از پاسداران از ویژه برنامه‌های گرامیداشت سوم شعبان است.

مسئول معاونت تبلیغات سپاه سیستان و بلوچستان بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و قدردانی از پاسداران انقلاب اسلامی است که در طول سی سال شجاعانه از انقلاب و دستاوردهای آن پاسداری کردند و پیرو امر ولایت‌فقیه بودند.

* فرمانده سپاه ناحیه چابهار پاسدار نمونه کشور شد

حسینعلی کول فرمانده سپاه ناحیه چابهار طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار نمونه سال 90 در سپاه کشور معرفی شد.

وی گفت: اطاعت از فرامین رهبری و انجام به موقع و موفقیت آمیز ماموریت‌ها و برنامه‌های سپاه و همچنین برقراری تعامل بین ریش سفیدان از جمله عوامل موفقیت اینجانب است.

فرمانده سپاه ناحیه چابهار افزود: اگر هر مسئول و فرماندهی در راستای ارتقاء سطح بینش سیاسی و دینی، افزایش بصیرت و آگاهی بیشتر در بین بسیجیان به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب تلاش کند بی شک از مدیران موفق در جامعه خواهد بود.

کول تاکید کرد: امروز ما بسیجیان و پاسداران در جبهه جنگ نرم باید با اطلاعت از فرامین رهبری و پیروی از ولایت‌فقیه و الگو گیری از شهدا، توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنیم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: