نیکشهر تا کی باید بدون فرماندار باشد

نیکشهر تا کی باید بدون فرماندار باشد

امام جمعه اهل سنت نیکشهر هم گفت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان با حضور در جبهه‌های جنگ، وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند و همیشه حضوری فعال در صحنه‌های مختلف و راهپیمایی داشته‌اند و نباید حق آنها پایمال شود و کارهای شهرستان روی زمین بماند و امورات آنها پیگیری نشود.

مولوی عبدالله وحیدیفر افزود: این مردم در برابر سختی‌ها رنج و درد را تحمل کرده‌اند و نسبت به انقلاب اسلامی از وفادارترین اقوام در کشور هستند.

وی ادامه داد: در طول یک سال با عدم معرفی فرماندار، مردم شهرستان نیکشهر مورد آزمایش قرار گرفتند ولی هیچ حرف و اعتراضی تاکنون خارج از چارچوب و قوانین نگفته‌اند و روند شهرستان بدون فرماندار از مرز یک سال گذشته و وارد دومین سال شده است.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر خاطرنشان کرد: مردم عشایر و بسیجی شهرستان نیکشهر با حضور در مناطق ناامن سراسر استان با اشرار و ناامنی‌های دیگر شهرستان‌ها مقابله کرده‌اند اکنون چه شده که در شهرستان نیکشهر، 14 اداره دولتی با سرپرست اداره می‌شوند و مسئولان و مدیران کل نمی‌توانند برای ادارات رئیس تعیین کنند و در رأس آنها فرمانداری است که بعد از یک سال نسبت به معرفی فرماندار امتناع می‌شود.

مولوی وحیدیفر خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: در شهرستان محروم و دورافتاده از مرکز و پایتخت که 14 اداره دولتی آن با سرپرست اداره می‌شوند چه انتظاری از ارائه نحوه مطلوب خدمات‌رسانی است و قطعاً سرپرست اختیار چندانی در اداره دستگاه اجرایی ندارد هرچه سریع‌تر باید نسبت به معرفی رئیس برای ادارات و معرفی فرماندار اقدام فوری شود.

گفتنی است: فرمانداری نیکشهر با بیش از یک سال، فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیش 10 سال، اداره ورزش و جوانان با بیش از 10 سال، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، اداره برق، مسکن و شهرسازی، فنی و حرفه‌ای، مرکز بهداشت، بیمارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت و آب و فاضلاب روستایی از جمله اداراتی هستند که با سرپرست اداره می‌شوند و اختیار و قدرت اجرایی چندانی مانند رئیس ندارند و خدمات‌رسانی در این شهرستان تحت‌الشعاع قرار گرفته است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: