محمد نور ایرندگانی بکدامین گناه شهید شد

محمد نور ایرندگانی بکدامین گناه شهید شد
 

   تعامل و صبر فرمانداران ایرانشهر و خاش و استانداری کاری را پیش نبرد . دست به دامن وزرای کشور و دفاع و اطلاعات باشیم

   

 چند مدت پیش بود كه مطلبی تحت عنوان : به كدامین گناه ، در وبلاگهای ایرندگان منتشر شد و این احساس مسئولیت وب نویسان عزیز به نوبه خود كه در حد توانشان است قابل تقدیر است ، عزیزانی كه كه بدون چشم داشت و پشت پرده در ماموریت برقراری صلح و سازش هستند و زحمات زیادی را متحمل شده اند ، راهكارهایی كه داده اند و برنامه ریزی هایی كه انجام شد و اما ... متاسفانه گروهك هایی پیدا می شوند كه به هیچ سراط مستقیمی تن نمی دهند .

هفته گذشته در حال استراحت بودم كه دختركم با غم و استرس فراوان به سراغم آمد كه چرا گوشیت را جوابگو نیستی ، چندین سری دوستان و همکارانتان تماس گرفته اند ، و ظاهرا ایرندگانی را شهید کرده اند ، بلند شدم و مشاهده كردم كه ده ها تماس داشتم و... به فكر فرو رفتم كه باز چه شده و تا كی این سریال وحشتناك ادامه دارد ! تا كی فرزندانی بی پدر ، یتیم و بی سرپرست شوند ؟ تا كی خون های بی گناهانی به زمین ریخته شود ؟

یک هفته از شهادت ناجوانمردانه جانباز معزز 45 درصد جنگ تحمیلی هشت ساله که  در سال ۶۵ در منطقه عملياتي سومار در درگيري با دشمن  مجروح و از ناحيه پا قطع عضوگرديده بود و كارمند باز نشسته تامین اجتماعی با 4 فرزند و عضو تیم کوه نوردی بنیاد شهید و جانبازان  و بعنوان فرمانده پايگاه بسيج آزادگان در شهرستان ايرانشهر فعاليت داشت می گذرد ولی هنوز از دستگیری عوامل این ترور هیچ خبری نیست و حتی نیز شنیده می شود در چند روز گذشته باز هم توسط این افراد در ایرانشهر چهار نفر  ترور شده اند .

تلاشی که فرمانداران محترم ایرانشهر و خاش و استانداری محترم و همینطور روحانیون و ریش سفیدان منطقه برای صلح و سازش بین دو طایفه درگیر ( البته این مد نظر داشته باشیم این شهید معزز هیچ نسب سببی ایی با این دو طایفه نداشته و بی گناه مظرب گردیده ) داشته اند تا مرز صلح رفت ولی انجام نگرفت .

 حال در خواست ما از آقایان سردار دكتر حسین دهقان - دكتر عبدالرضا رحمانی فضلی و  حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی وزرای محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - وزارت کشور و وزارت اطلاعات بخاطر این نیست که این عزیزان فرمانداران و استانداری ناکارآمد است بلکه بخاطر این است که دستور فرا استانی و حاکمیتی داده شود تا نا امنی هایی که در استان و علی الخصوص در گیری های بین دو طایفه در ایرندگان وجود دارد در نطفه خاموش شود تا شاهد از دست دادن عزیزانی چون شهید جانباز محمد نور ایرندگانی که یکی از شخصیت های برجسته سیاسی و اجتماعی ایرندگان و ایرانشهر بودند نباشیم. 

من هم شهادت شهید محمد نور ایرندگانی را به خانواده ایشان خصوصا جناب انور ایرندگانی تسلیت عرض می نمایم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: