مدارس کپری ایرانشهر از "دم خروس تا قسم حضرت عباس"

مدارس کپری ایرانشهر از "دم خروس تا قسم حضرت عباس"

 

ما در قصرقند یک ایستگاه فرستنده رادیویی در بالای کوه کارچان داریم از بچگی (35سال پیش) قرار است همین دهه فجر افتتاح بشه از بس که همش هر سال می گفتند همین دهه فجر افتتاح بشه خودمان قاطی کردیم و الان هم نمیدانیم بالاخره افتتاح شد یانه ؟ این قصه مدارس کپری در استان چیزی تو همین مایه هاست.!!!

زمان آقای دهمرده استاندار سابق هم ایشان می گفت امسال جشن ریشه کنی مدارس کپری گرفتیم ما هم فکرکردیم این جشن شبیه افتتاح فرستنده کارچان است شاید این دهه فجر افتتاح بشه شاید....!! اما الان همکاران جناب حسینی رییس آ.پ ایرانشهر در فضای مجازی عنوان کرده اند ما در ایرانشهر مدارس کپری نداریم که پشت بندش خبرگزاری مهر امروز به نقل از محمد علی روهینا کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آ.پ ایرانشهر و نائب ریئس شورای شهر اعلام کرده در ایرانشهر مدارس مجهزبه پرچم سه رنگ ایران با دیوار کامپوزیت آمریکایی ازجنس پیش(برگ)داز و ستون آن از جنس چوب کنار است که کاملا ضد زلزله مجه زبه اعلام حریق البته معماران این مدارس جایی برای نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی را تعبیه نکرده اند از سازمان توسعه و تجهیز مدارس میخواهیم از پیمانکار این مدارس بخواهند چرا سیستم گرمایشی و سرمایشی تعبیه نکرده اند و پول بیت المال راحیف میل کرده اند.

حال صحبتم با جناب نخعی مدیرکل و حسینی رییس آ.پ ایرانشهر این است که دم خروس راقبول کنیم یا قسم حضرت عباس را البته اگر جناب حسینی جشن مدارس کپری را برگزار کنند حتما دهل های بان شیپ قصرقند اعزام می کنیم البته آقای محمد ابراهیم رودینی با توجه به تجربه اش در رقص دوچاپی قطعا گروه دو چاپی سید آباد بمپور را در جشن شرکت خواهند داد.

محمدجوادصادقی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: