مرکز علمی کاربردی شهرداری چابهار برای ترم بهمن ماه دانشجو می‌پذیرد

مرکز علمی کاربردی شهرداری چابهار برای ترم بهمن ماه دانشجو می‌پذیرد
 

معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی شهرداری چابهار گفت: مرکز علمی کاربردی شهرداری چابهار برای ترم بهمن ماه سال جاری در مقطع کاردانی ناپیوسته بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.


یونس بلیده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: اولویت شهر و منطقه چابهار برای تربیت و آموزش نیروی انسانی متخصص است در همین راستا توانسته‌ایم این مجوز را از شورای گسترش آموزش عالی اخذ کنیم.

وی در زمینه رشته‌های مرکز علمی کاربردی شهرداری چابهار افزود: با شناسایی رشته‌های موردنیاز، رشته‌ها در دو گروه آموزشی صنعت و مدیریت خدمات اجتماعی مشتمل بر معماری، شهرسازی، عمران، حمل و نقل شهری، فناوری اطلاعات، نرم افزار برنامه سازی کامپیو‌تر در رشته صنعت است.

معاون آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری چابهار بیان کرد: در رشته‌های مدیریت و خدمات اجتماعی نیز شامل مدیریت امور اداری، مدیریت امور دفتری، حسابداری، حقوق و امداد و نجات شهری است.

بلیده، شرایط پذیرش داوطلبان را، داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه‌ای، کاردانش و نظری) و دیپلم نظام آموزشی متوسطه قدیم و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی اعلام کرد و گفت: دانشجویان در صورت نداشتن غیبت از معافیت تحصیلی دانشگاه به مدت 2سال و 6 ماه بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: تشکیل کلاس‌ها در ساعات غیراداری (حتی المقدور) و نیز بهره‌مندی از وام شهریه برای دانشحویان از شرایط خاص این مرکز است.

معاون آموزشی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری چابهار افزود: ثبت نام از اول دی ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش (www. sanjesh. org) آغاز و تا دهم دی ماه ادامه دارد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: