اس ام اس خنده دار باحال لایک خور

 

رفتم سوپر مارکت خرید کنم،
یه دفعه یه دختر بچه اومد به بغاله گفت: لیمو مامانی ( امانی) داری؟
آقا دیدم بغاله هار هار شروع کرد به خندیدن و مسخره کردن،
بچه بیچاره هم بغض کرد و با لب و لوچه آویزون رفت بیرون،
منم از سر انتقام یه سن ایچ از این مرتیکه کش رفتم تا درس عبرتی باشه واسش که دیگه از این کارا نکنه

                          ***************************************************

یادم میاد دوستم از شکست عشقیش تعریف میکرد
اینکه دوس دخترش گذاشته و رفته و چندین میلیون واسه دختره خرج کرده


منم از دوس دختر خودم یادم اومد که بهش قول داده بودم یه روز واسش پیتزا بخرم
طفلک از بس منتظر موند از گشنگی مردo_o

                        *****************************************************

فداکارترین ادم دنیا اون سانسورچی هست که برنامه های صداوسیما رو با دقت میبینه سانسور میکنه و جهنم رو به جون میخره تاماها یه وقت نریم جهنم. خدا خیرت بده اخوی رفتی جهنم برات از بهشت آب یخ میارم:|                                 ****************************************************

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 5 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سلطان قلبها در تاریخ : 1391/4/27/2 - - گفته است :
سلام عزیز خوبی وب تو هم عالی با اجازت چند تا از مطلبات دزدیدم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: