happy birthday Zayn

happy birthday Zayn
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

بچه ها امروز خیلییییییییییییییییییییییی خوشحالم!

و پس از مدت ها به خاطر یه نفر که خیلی دوسش دارم،سعی کردم اون لبخندای مصنوعیمو بزارم کنار و از ته دل به خاطر خاص بودن امروز بخندم:)

نمیدونم چرا ولی فقط امروز میخواستم خوشحال باشم چون...

.

.

.

.

امروز روزیه که یه آدم خیلی مهربون و خوشگل و کلا همه چی تموم و عاغای ما پاشو توی این دنیا گذاشته:)

و امروز روزیه که به خاطرش دایرکشنر شدم:)

زین ...............تولدت مفاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک!

تولدت مفارک،تولدت مفارک،تولدت مفارک،تولدت مفارک،تولدت مفارک،تولدت مفارک

نمیدونم!ولی هر چه قدر بگم بازم کمه!

میدونم هیچ وقت اون نمیفهمه که من بهش تبریک گفتم ولی...

امیدوارم که یه روزی تولد 220 سالگیتو بگیری...

امیدوارم که همیشه خوشحال باشی و باعث خوشحالی ما باشی...

و امیدوارم که همیشه کنار ما باشیو با خوندت مارو به گریه و خنده بندازی...

تولدت مبارک :)




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: