˙·٠•● ˙·٠•●تنها گذاشتم ●•٠·●•٠·

˙·٠•● ˙·٠•●تنها گذاشتم ●•٠·●•٠·

برو ای خوب من ، هم بغض دریا شو ، خداحافظ


برو با بی کسی هایت هم آوا شو ، خداحافظ


تو را با من نمی خواهم که « ما » معنا کنم دیگر


برو با یک « من » دیگر بمان « ما » شو ، خداحافظ



دیدی اخر تورو تنها گذاشتم و رفتم


دیدی چیزی توی دستام نداشتم و رفتم


حالا خونه ام شده تاریک و رفیقم خاکه


من همونی ام که میگفتی دلم تاریکه


می بینم سرمزارم اومدی گریونی


پیرهن مشکی پوشیدی 

 

این روزها می گذرند


ولی من از این روزها نمی گذرم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: