عاشقانه ها26

عاشقانه ها26
 

ما فڪر میڪنیـم بدتـریـטּ درد

اَز دستـ ـ ـ ـ دادטּ ڪسیہ ڪہ دوستـش داریم !

اَمّــ ــــا ….

حَقیقتـ ـ ـ ـ اینہ ڪہ :

اَز دستـ ـ ـ دادטּ خـودمـوטּ ،

و اَز یــاد بُردטּ اینڪہ ڪے هستیـم و چقدر اَرزش داریم ؛

گـاهے وقتہا خیلے دردنــاڪ تـره … !..

 

 

 


 


 

 

 

 

میگن پشت سر مسافر آب بریزی

 

     برمیگرده...

 

اشک که از آب زلالتره...

 

پس چرا مسافر من بر نمیگرده...؟

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

زندگی یعنی :
ناخواسته به دنیا آمدن
مخفیانه گریستن
دیوانه وار عشق ورزیدن

 

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهدو منطق نمی پذیرد ، مردن ...

 

 

 


 

 

 

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد...

من تو را در قلبم دارم
            
 نه در دنیا ...

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

گفتی: شاید برگشتم.

هنوز زنده ام!..

به امید همان "شـــــایـــــــد" !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 
            لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم

قــاب گــرفتمــــ

بــ ــه صـورتـم آویختــم !

حــالا بـا خیــال راحــت

هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ

” بغـــض ” مـیکنمــــ …



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .؛

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!
...
وَ حآل هــَم کِه . . .؛

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛

وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛

بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!

گآهی دِلگــیری . . . ؛

شآیــَد اَز خودَت

 



 

 

   هـــے روزگآر...

 

مَنـــ  بـــہ دَرَکــــــ ....

 

    خُودَتــــ خَستـِـــــ نَشـــدے...

 

                    آز دیَدنـــ تَصویــر ـتــکرار ــے درد کشیدن من

 

 


 

 

 

تو ميروي و من فقط نگاهت ميکنم ، تعجب نکن که چرا گريه نميکنم ،

 

بي تو يک عمر فرصت براي گريستن دارم

 

اما براي تماشاي تو همين يک لحظه باقي است.....

 

 


 

 

 

اَز حال ِ من میپُرسی ؟!

نفس میکشم ،

تا بجای ِ مُرده ها خاکم نکنند ...

اینگونه اَست حال ِ من ...

چیزی نپُرس !







تنها که باشی

                       آرزو میکنی یکی اسمت رو صدا کنه

      حتی اشتباهی................

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: