"یه خاطره"

"یه خاطره"

سلام به دوستای خوبم

یه خورده دلم گرفته بود دوباره حالا اگه وقتتون رو بزارین براتون تعریف میکنم

"مرتضی پاشایی یکی از خواننده های مورد علاقه منه و همونطور که میدونید چند وقتی توی سفر بودم رفته بودیم کیش و

مرتضی پاشایی اونجا کنسرت داشت منم به همراه خانواده ام رفتیم به کنسرتش

قیافش خیییلی پژمرده شده بود خیلی دلم گرفت 

گاهی وقتا با خودم فکر میکنم خدا به دور از تمااام مهربونی هاش گاهی اوقات چقدر خودخواه میشه هااا

همه ادمای خوب رو از رو زمین بر میداره و مارو در حسرت یه لحظه دیدن دوباره اشون میزاره

دنیا خیلی بی معرفته کاااش اصلا به دنیا نمیاومدم.میگن هر اومدی یه برگشتی داره کاش هیچ وقت ما

ادما به این دنیا نمی اومدیم که بخوایم دوباره برگردیم پیش خالقمون و دیگران رو بشکنیم و در انتظار بزاریم

میدونم که این پستم زیاد تعریفی نداشت اما احساس کردم اگه حرف نزنم دق میکنم

گاهی وقتا ادم همه کسیو داره و هیچ کسو نداره من الان همین حس رو دارم 

دارم با گریه براتون مینویسم امیدوارم شما هم درکم کنید.گاهی اوقات ادم وقتی دلش میگیره حتی نمیتونه حرف دلش رو

به نزدیک تر از خواهرش بزنه من از همه شما دوستان مجازی ممنونم که به حرفام گوش میدین و باهام هم دردی میکنید

دو روز صبر کردم تا برگردم تهران و حرفام رو بزنم چون احساس میکردم دارم منفجر میشم.فکرم حسابی مشغول بود

یه خواهشی هم دارم...

خواهش میکنم برای سلامتیه نه تنها این خواننده خوب کشورمون بلکه همه مریض ها دعا کنید از خدا بخواین

انقدر خودخواه نباشه.خدااایا میدونی هممون اول و اخر واسه خودتیم نزار خدا اجازه نده

""انتظار و دوری""

نابودمون کنه و خوشی رو ازمون بگیره.اجازه نده....

آمین...

به سلامتی خودمون... 

که دردامونو روی این دیوار مجازی مینویسیم...

به سلامتی کسایی که،

خونده و نخونده درداموتو لایک میکنن...

و به سلامتی کسایی که،

از دردامون خوششون میاد و اونا رو،

copy-ppastمیکنن

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: