رمان شاهزاده 8

رمان شاهزاده 8

سلام دوستای عزیزم..خوبین؟..

بازم سال نو رو بهتون تبریک میگم..امیدوارم سال خوبی داشته باشین..

قسمترمان شاهزاده..

این پست تقدیم به همه شما عزیزان..گفتم قبل از سال تحویل یه پست بخونین..اینم عیدی من به شما..امیدوارم خوشتون بیاد..هرچند دوست داشتم قبل از عیدی ناراحتتون کنم..

خوب این پست یه پرش به جلوس..یعنی رمان رفت جلو و رسید به قسمتای حساسش..در طول رمان فلش بک میخوره و متوجه میشین چه اتفاقاتی افتاده..یعنی از اینجا به بعد اینده رو میخونین و یه جاهایی برمی گردیم به گذشته و شما میتونین این مدتی رو که رفتیم جلو بفهمین چه اتفاقاتی افتاده..

تا حالا این سبکی ننوشتم..اینکه فلش بک بزنم..امیدوارم خوب از کار دربیاد..به نظرات دلگرم کنندتون نیاز دارم..رمان از اینجا به بعد خیلی واسم مهم میشه..

دوستون دارم..تو دعاهاتون منو فراموش نکنین..بوس..




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 4 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: