روش های چاقی طبیعی صورت
لاغر شدن صورت از آن دست مشكلاتی است كه كمتر كسی هست که آن را تجربه نكرده باشد. بسیاری از ما با كوچك‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم.

كافی است تمرینات سنگین ورزشی را از سر بگیریم تا در كوتاه‌ترین زمان ممكن جذابیت و زیبایی صورت‌مان‌ را از دست بدهیم. لاغر شدن صورت یكی از شایع‌ترین مشكلاتی است كه غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌كنند.

اگرچه امروزه در طب مدرن شیوه‌هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس برای پرتر به نظر رسیدن صورت و زیبایی آن وجود دارد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه این شیوه‌ها را تجربه کنید به توصیه درمانگران طب سنتی و نسخه‌های گیاهی و طبیعی آنها عمل کنید تا بدون عارضه و نگرانی به نتیجه برسید.

1- معجون شگفت‌آور خیار و گلابی

خیار به دلیل بافتی که دارد در گروه میوه‌های پرآب تلقی می‌شود که خواص بسیاری برای تلطیف پوست و آبرسانی به سلول‌های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می‌تواند به بهبود آبرسانی سلول‌های پوستی کمک کند به ویژه اگر از ماسک تهیه شده از این میوه به صورت موضعی در ناحیه صورت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید در عرض ۲ هفته با آبرسانی به سلول‌های پوست و افزایش آب میان‌بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت‌تان کمک کنید.

برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است این میوه را به صورت رنده شده و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست خود بگذارید. علاوه بر این می‌توانید از گلاب مرغوب نیز برای این‌ کار استفاده کنید. تنها کافی است که گلاب را روی پوست صورت کمپرس کنید. این کار را ۲۰ دقیقه و هفته‌ای سه بار انجام دهید.

2- آب میان‌بافتی را زیاد کنید

یکی از نکاتی که شاید بسیاری از ما ساده از کنار آن می‌گذریم نوشیدن آب در طول روز است. برخی از ما به خیال آنکه روزانه ۳ تا ۴ فنجان چای می‌نوشیم تصور می‌کنیم که آب مورد نیاز بدن‌مان را نیز دریافت کرده​ایم درحالی که هیچ یک از مایعات و نوشیدنی‌ها نمی‌تواند جای آب را بگیرد و اثر معجزه‌گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد را جبران کند.

نوشیدن آب به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید بیشتر معنا پیدا می‌کند چون معمولا مردان و زنانی که تمرینات ورزشی پیوسته و منظمی دارند با لاغری صورت مواجه می‌شوند و بعد از مدتی احساس می‌کنند که زیبایی اولیه صورت‌شان از بین رفته است. در حالی که نوشیدن مقدار مناسب آب می‌تواند آب میان بافتی سلول‌های صورت را تامین و به این ترتیب به چاق‌تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

3- فیبردرمانی را فراموش نکنید

با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آن هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

4- از چینی‌ها کمک بگیرید

اگر می‌خواهید از روشی جز اصلاح رژیم غذایی و خیلی سریع برای پر شدن صورت‌تان استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید. درمانگران طب سوزنی برای بهتر شدن جریان گردش خون صورت و تولید کلاژن بیشتر از سوزن‌های ظریف طب سوزنی استفاده می‌کنند.

آنها با افزایش خونرسانی در ناحیه صورت علاوه بر غذارسانی و آبرسانی به افزایش و تولید کلاژن پوست کمک می‌کنند و به این ترتیب می‌توان به تقویت عضلات صورت و خوش‌فرم شدن این عضلات کمک کرد. با این روش با کمک طب سوزنی می‌توانید در مدتی کوتاه و کمتر از یک ماه به پر شدن صورت و چاق‌تر به نظر رسیدن آن کمک کنید. برای این منظور بهتر است با یک متخصص طب سوزنی مشورت کنید.

5- روزی ۵ تا۱۰ عدد بخورید

یکی دیگر از روش‌های بی‌عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت و چاق کردن آن در مدت زمانی کمتر از یک ماه گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی‌ است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

برای تهیه حب کافی است ۴ عدد از هر یک از این مغز‌ها را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، می‌توانید به جای استفاده از خرما از شیره‌خرما نیز برای خمیر کردن این مغزها استفاده کنید و از این خمیر حب‌های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب‌ها را بخورید. مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش‌ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.

6- این تکنیک را ۱۵ بار تکرار کنید

اگر تمایلی به استفاده از تکنیک‌های تغذیه برای پر شدن و چاق به نظر رسیدن صورت ندارید، بهترین روش برای شما استفاده از تکنیک‌های ورزشی سودمند برای چاق شدن صورت است. برای این‌ کار هر روز کمتر از ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص دهید و در ۲ نوبت این تکنیک را اجرا کنید.

روی صندلی بنشینید و روی عضلات صورت تمرکز کنید. سپس لب‌ها را تا جایی که می‌توانید جمع کنید و آن را به مدت ۵ ثانیه در همین حالت نگه ‌دارید سپس بدون آنکه لب‌های‌تان از هم باز شود و دندان‌های‌تان دیده شود لبخند بزنید و سعی کنید خط لبخند را بلند و بلندتر کنید. لب‌ها را به مدت ۵ ثانیه در این وضع نگه دارید و این تمرین را ۱۵ بار تکرار کنید. بعد از اجرای پانزدهمین حرکت خواهید دید که عضلات صورت‌تان احساس خستگی می‌کنند.

این به شرطی است که حرکات را به درستی و با تمرکز انجام داده باشید. خستگی عضلات صورت بهترین نشانه برای بهبود خونرسانی و جریان‌گردش خون به سلول‌های صورت است. اجرای این تکنیک هر روز به مدت ۲۰ دقیقه به شما کمک می‌کند تا عضلات ورزیده و پرتری داشته باشید.

7- هر شب این سالاد را بخورید

گنجاندن سالاد کاهو و جوانه گندم در وعده‌های غذایی به ویژه وعده شام تاثیر زیادی بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن دارد. جوانه گندم به دلیل داشتن ویتامین E و گروه ویتامین‌های B می‌تواند تاثیر زیادی در آبرسانی و افزایش آب میان‌بافتی صورت داشته باشد.

علاوه بر تهیه سالاد جوانه گندم می‌توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب کنید و بعد از خوردن یک وعده غذایی ۲ قاشق از آن را بخورید. توجه داشته باشید که مصرف بیشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا می‌تواند به چاقی دیگر نقاط بدن کمک کند بنابراین اگر می‌خواهید تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداکثر ۲ قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید.

8- چاقی صورت با یک نسخه

ماسک گل‌رس یکی از قدیمی‌ترین ماسک‌های طبیعی است که مردم سرزمین‌های مختلف در هند، مصر و چین از آن برای افزایش زیبایی و جوانسازی پوست‌ استفاده می‌کردند. در متون طب سنتی ایران نیز نسخه‌های مختلفی برای گل رس وجود دارد که از آن برای حفظ شادابی و نشاط پوست و مو استفاده می‌کنند؛ نسخه‌هایی که بسیاری از آنها جنبه درمانی نیز دارد. ماسک گل رس از ترکیب خاک الک شده و نرم شده و گلاب خالص و طبیعی به دست می‌آید.

ماسک‌کردن این ترکیب روی پوست حتی در مواردی که پوست فرد حساس و نازک است موجب تقویت عضلات و از بین رفتن افتادگی‌ها و شل‌شدگی‌های پوست و ماهیچه‌های صورت می‌شود و به این ترتیب به پرتر به نظر رسیدن صورت کمک می‌کند. برای تهیه این ماسک کافی است یک قاشق غذاخوری گل رس نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب ترکیب کنید و آن را به صورت خمیر درآورید. برای آنکه گل کاملا به صورت خمیری نرم درآید می‌تواند ذره ذره میزان گلاب را افزایش دهید تا بتوانید از این ترکیب به عنوان ماسک استفاده کنید.

سپس کل صورت را با آن خوب پوشش دهید و اجازه دهید این ماسک به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست‌تان باقی بماند. بعد از اتمام کار نیز حتما پوست‌تان را با آب خنک بشویید و هرگز در طول روز از آب گرم برای شستن پوست صورت استفاده نکنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
درمان ریزش مو

ریزش مو همواره یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن سروکار دارند. با ریزش مو زیبایی انسان تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است علاوه بر جسم، مشکلات روحی را برای فرد به دنبال داشته باشد.

 

اگر عوامل محیطی ریزش مو مانند استرس و رژیم غذایی نامناسب را پیدا کنیم،‌ می توانیم با برنامه ریزی درست و با رعایت دستورالعمل های زیر از ریزش مو جلوگیری کنیم.

 

1- روغن زیتون : استفاده از روغن زیتون برای مو علاوه بر شفاف کردن موها، به رشد موهای جدید هم کمک بسیار زیادی می کند.

 

سعی کنید قبل از خواب مقداری روغن زیتون به موهای خود بمالید و آن را با پارچه ای (مثل روسری) بپوشانید و بخوابید. فردا صبح موهای خود را بشویید .

 

اگر چند بار این کار را تکرار کنید، رشد موهای جدید را در سرتان احساس می کنید .

 

یونانیان قدیم از این روش به عنوان درمان طبیعی ریزش موهای خود استفاده می کردند . این کار سبب حذف باکتری ها از فولیکول های مو می شود که در نهایت منجر به رشد موهای فرد می شود .

هرگز از آب داغ برای شستن تخم مرغ از روی سر خود استفاده نکنید، زیرا در این صورت زرده تخم مرغ بلافاصله سفت می شود

 

2- روغن بذر کتان : این روغن را برای مدت 5 دقیقه بر روی سر خود به صورت حرکات دایره ای شکل بمالید. بعد از مالیدن اجازه دهید تا روغن برای مدت 30 دقیقه بر روی موهایتان بماند.

 

روغن بذر کتان سبب تحریک فولیکول های مو می شود و با افزایش گردش خون در پوست سر، شرایط را برای رشد موها فراهم می کند. روغن این گیاه سرشار از ویتامین است که به ترمیم پوست سر هم کمک می کند.

 

3- تخم مرغ : زرده تخم مرغ را از سفیده آن جدا کنید و آن را بر روی پوست سر خود بمالید. اجازه دهید زرده تخم مرغ برای مدت 20 دقیقه روی سرتان بماند. سپس سر خود را با آب سرد شستشو دهید. هرگز از آب داغ برای شستن تخم مرغ از روی سر خود استفاده نکنید، زیرا در این صورت زرده تخم مرغ بلافاصله سفت می شود.

 

استفاده از تخم مرغ برای مو، درمانی عالی برای موهای نازک است، زیرا این مواد مغذی سریعا جذب فولیکول های مو می شود و سبب رشد موها می شود و از ریزش موها جلوگیری می کند .

 

4- سرکه سیب : نصف فنجان آب گرم را با نصف فنجان سرکه سیب ترکیب کنید و با آن موهای خود را شستشو دهید.

 

سعی کنید پس از شامپو زدن موهای خود را با سرکه شستشو دهید. همچنین می توانید هنگام آب کشی موهای خود، از سرکه استفاده کنید.

 

سرکه سبب بازگرداندن سلامتی موها می شود و از شکنندگی موها جلوگیری می کند. همچنین با افزایش گردش خون در مویرگ ها، به رشد موها کمک می کند.

 

در ضمن دوستان اگه مطلبی دارن ک میتونه به دیگران کمک کنه بازگو کنن

ممنون میشم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
انواع ماسک
ماسکهای گلی
گل با خصوصیات مختلف خود فایده های بسیاری برای پوست داشته و در بسیاری از ماسکهای زیبائی استفاده می شوند . این ماده سبوم زیاد پوست را جذب کرده و پوستهای چرب را تمیز مینماید . گل همچنین دملها را خشکانده و از گسترش آنها جلوگیری میکند .

ماسک گل در خانه
کمی پودر گل گرفته با نیم پیمانه آب ، نیم پیمانه آب گوجه فرنگی ، خیار و یا انگور خمیری تهیه کنید . این خمیر را بر روی تمامی صورت و گردن بصورت طبقه ای نازک بمالید ( حتماً مراقب چشمهایتان باشید ) .20-15 دقیقه صبر کنید تا خمیر رطوبت خود را کاملاً از دست بدهد سپس با آب ولرم آنرا تمیز کنید .این ماسک را میتوانید هفته ای یکبار انجام دهید . ماسک گل برای از بین بردن جوشهای جوانی ،چین و چروکهای صورت و بثورات جلدی مؤثر بوده و شادابی پوست را افزایش میدهد

ماسک هلو
هلوی کاملاً رسیده ای را انتخاب کرده و خوب له نمائید . یک گاز استریل را پهن کرده و بعد از مالیدن هلوی له شده در آن تا کنید . سپس آنرا بر روی صورت و گردنتان مالیده و 20 دقیقه در جائی استراحت کنید . این ماسک را با گلاب خوب تمیز نمائید .ماسک هلو شادابی پوستتان را افزایش میدهد .

ماسک هویج
هویج و مقداری جعفری را در میکسر بصورت پوره در آورید .این ماده خمیر مانند را بر روی صورت و گردن مالیده و بعد از 20 دقیقه با آب ولرم بشوئید . ماسک هویج پوست را از سموم مختلف پاک کرده و بدان ظرافت و لطافتش را بازمیگرداند .

ماسک خیار
مقدارمساوی تخم خیار ،کدو و خربزه بخرید .این تخمها را جداگانه آسیاب کرده و بصورت پودر درآورید .این پودرها را بمقدار مساوی در لیوانی شیر مخلوط کرده و آنقدر بهم بزنید تا قوامی کرم مانند یابد . مخلوط مذکور را بصورت و گردنتان مالیده و 20 دقیقه صبر کنید . سپس آنرا با گلاب بشوئید .این ماسک برای پوستهائی که روزنه های بزرگ بسیاری دارد مفید میباشد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
مدلهای مختلفی از روابط جنسی و روابط زناشویی عجیب

مدلهای مختلفی از روابط جنسی و روابط زناشویی عجیب و غریب در برخی از کشورهای دنیا وجود دارد

که میتوانید آنها را در این مطلب بخوانید و شاخ در بیاورید !

۱) در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی زنان می توانند به ازای هر بار معاشقه از شوهر

خود تقاضای پول کنند.

۲) در جزیره Tazmanya واقع در جنوب شرقی استرالیا و نیز در منطقه Gippsland این کشور،

عروس و داماد حین جشن عروسی روی حصیری که در میانه مجلس پهن شده، در برابر

میهمانان اولین رابطه جنسی خود را برقرار می کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
دانلود بازی کم حجم موتورسواری برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم موتورسواری Motorama برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی Motorama یکی از سری بازی های موتورسواری است که در آن شما کنترل یک موتورکراس را در دست خواهید داشت. البته برخلاف سایر بازی های موتورسواری کنترل موتور در این بازی آسان نخواهد بود! در طول مسابقه باید همواره مراقب میزان سرعت خود بوده و به موقع به پمپ بنزین بروید. مراحل متعدد، مسیر های مختلف برای عبور از خط پایان و امکان انتخاب موتور های متفاوت از دیگر ویژگی های این بازی است.

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
دانلود نسخه سوم مرد اهنین.مخصوص اندروید

 

پس از مدت ها انتظار و بعد از انتشار نسخه کنسولی بازی Iron Man 3 ، نسخه اندرویدی این بازی منتشر شد.

در حالی که اکران قسمت سوم از فیلم سینمایی مرد آهنین در سینماهای دنیا آغاز شده است، کمپانی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت نسخه رسمی این بازی را منتشر کند. نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 دارای گرافیکی فوق العاده زیباست. به طوری که با نسخه های کنسولی این بازی رقابت میکند.

داستان بازی مرد آهنین 3 بر اساس نسخه سوم فیلم سینمایی آن طراحی شده است. دقیقا با همان شخصیت ها و همان روایت داستانی.

گرافیک جدید و 3 بعدی، افکت های صوتی بی نظیر، و سیستم کنترل بازی، از نقاط قوت نسخه اندرویدی بازی Iron Man 3 هستند. در ادامه میتوانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
دانللود بازی مسابقات رالی سه بعدیRACE THE TRAFFIC برای اندروید

آیا برای انجام یک بازی مسابقه ی رالی در سبک بازی محبوب Traffic Racer آمادگی دارید؟این بازی را برای اندروید دانلود کنید. بازی محبوب Traffic Racer که چندی پیش جدیدترین نسخه از آن را در این مطلب برایتان به اشتراک گذاشتیم ، با آنکه مدت زمان کوتاهی از عرضه خود را در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت می گذراند ، با استقبال فراوانی از سوی کاربران رو به رو شد ؛ از این رو تعدادی دیگر از اینگونه بازی های با عناوین جدید توسعه داده و در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته اند ، در این مطلب با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از این بازی ها ، البته این بار در نمای ۳ بعدی !
پیش نیاز : آندروید ۴٫۰٫۴ و بالاتر
بازی جدید Race The Traffic 1.0.5 عنوان یک بازی ماشین جدید در سبک سری بازی های مسابقه ای در حالت ترافیکی است که در آن شما نقش هدایت یک خودروی پر سرعت را در میان تعداد زیادی از اتومبیل ها و کامیون های در حال حرکت دارید ، در بازی سه بعدی زیبای Race The Traffic شما می توانید با انتخاب خودروهای ابتدایی ، دقت ، مهارت و در ادامه مقدار پول خود را افزایش دهید تا بتوانید در مراحل بالاتر ، با خرید خودروهای جدیدتر و پرسرعت تر ، پله به پله امتیازات بیشتری را کسب نمائید. از مهم ترین قابلیت های این بازی میت وان به حالت سه بعدی ، گرافیک خیره کننده ، ۳ حالت مختلف برای انجام بازی رانندگی در روز و شب ، موزیک های هیجان بخش و همچنین تعداد فراوانی از خودروها اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
دانللود بازی مسابقات رالی سه بعدیRACE THE TRAFFIC

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
دانلود بازی قدیمی و محبوب Counter Strike 1.6 کم حجم

بدون شک شما نیز با بازی معروف و مهیج Counter Stike آشنایی دارید و اگر اهل گیم نت باشید چندین بار آن را تجربه کرده اید. تا بحال ده ها نسخه از این بازی عرضه شده است ولی نسخه 1.6 آن از محبوبیت خاصی میان بازی خور ها برخوردار بوده که همین امر موجب شده هنوز که هنوز است آن را در بسیاری از گیم نت ها بازی کنند. بازی Counter Strike 1.6 کاملا اکشن و سه بعدی بوده و دو تیم متفاوت به نام های Terroritsts و Counter Terrorists دارد. هم چنین این نسخه از بازی قابلیت چند نفره ( Lan ) را داشته و بدون نیاز به نصب ( Portable ) اجرا می شود. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و اکشن را به صورت رایگان از سایت بازی های رایگان دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394
دانلود بازی کم حجم City Racing برای کامپیوتر

امروز سایت گیم دانلود بازی مسابقه ای رانندگی در شهر را برای شما عزیزان قرار داده است. این بازی سبک اتومبیل رانی مخلوط با مسابقه دارد و شما مسابقات پر هیجان و زیبایی را  باید در درون شهر انجام دهید. از دیگر نکات مثبت این بازی میتوان به حجم کم بازی در مقابل گرافیک قابل قبول بازی اشاره کرد . گرافیک بازی نسبت به سایر بازی های هم حجم خودش بسیار بالاست و زیبایی بازی را دوچندان میکند. این بازی زیبا را هم اکنون میتوانید با لینک مستقیم و رایگان از سایت گیم دانلود ، دانلود نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 6 فروردين 1394