مردان نابلد در تحریک زن

مردان نابلد در تحریک زن
 بسیاری از مردان نمی دانند که چگونه باید همسرشان را تحریک کنند! نقاط حساس جنسی زن کجاست؟ چگونه می توان زن را به اوج ارگاسم رساند؟ معاشقه صحیح به چه شکل است؟ چه پیش نوازی های برای زن خوشایند است؟ و...
اگر مردان همان طور که از فوت و فن بازی فوتبال مطلع هستند، به همان قدر از اهمیت عملکردهای خود در پیش، حین و بعد از رابطه جنسی آگاهی داشتند، بی شک بسیاری از مشکلات این رابطه بنیادین بین زن و شوهر ها حل می شد. اگر چه شاید این جمله باب میل بسیاری از مردان نباشد اما این حقیقتی مهم است که متاسفانه مورد بی توجهی عده کثیری از مردان قرار گرفته است.


در این یادداشت، به منظور بیان و درک بیشتر چیزهایی که باعث تحریک زنان در رابطه جنسی می شوند مجبور به استفاده از تمثیل مقایسه رابطه جنسی با بازی "فوتبال " شده ایم.
مردان به هنگام تماشای بازی مهیج فوتبال، به راحتی می توانند با پیش بینی کردن اتفاقاتی که ممکن است رخ دهند، هیجان زیادی را ایجاد می کنند. بازیکنان چه کسانی خواهند بود؟ چه کسی توپ را به بازیکن فوروارد خواهد رساند؟ چه کسی توپ را گل خواهد کرد؟ چه کسی از بازی بیرون خواهد رفت و یا چه کسی به بازی خواهد آمد؟ چه تیمی پیروز میدان خواهد بود؟ و... مردان تا زمانی که در حال تماشای بازی هستند، مدام در حال تجربه حالت تنش و رهایی اند، هر بار که بازیکن تیم رقیب، توپ را به دست می گیرد، احساس تنش و برانگیختگی افزایش می یابد، اما درست آن هنگام که بازی در دست تیم منتخب اوست، این تنش ها به وسیله دست زدن، هورا کشیدن، سروصدا کردن، تشویق کردن و... تخلیه می شوند.


بی تردید تهییج و هیجان تماشای بازی برای اولین بار بسیار بالا خواهد بود اما اگر شما به کرات تماشاگر یک بازی تکراری باشید، رفته رفته برای شما قابل پیش بینی ، خسته کننده و یکنواخت خواهد شد. دقیقا مشابه همین حالت، در رابطه زناشویی امکان پذیر است، وقتی مردی یک روش یکسان را در رابطه جنسی اش پیش بگیرد، آن نیز برای همسرش قابل پیش بینی و ملال آور خواهد شد. از سوی دیگر، برخی از مردان گمان می کنند اگر پیش نوازی و معاشقه را به قصد برقراری رابطه جنسی سانسور کنند و به یکباره سراغ آمیزش جنسی بروند، کارآمدی رابطه شان افزون تر می شود و برای زن نیز پسندیده تر است، اما باید بگوئیم این دقیقا درست مشابه چنین وضعیتی در تماشای بازی فوتبال است که تماشاگر بدون دیدن مراحل بازی، ناگهان گزارشگر ورزشی را مشاهد کند که برای اعلام نتیجه بازی در صفحه نمایشگر تلویزیون ظاهر می شود.


همان طور که تماشای کل بازی باعث شادی و برانگیختن هیجان بیشتر می شود، به طریقی مشابه، معاشقه و پیش نوازی در رابطه جنسی نیز برای زنان اهمیت دارد و باعث رضایت و خشنودی بسیار آنان شده و به همان اندازه نیز در تحریک شان موثر خواهد بود.
 با توجه به مثال بازی فوتبال، به راحتی می توان فهمید که چرا پیش نوازی و معاشقه قبل از رابطه جنسی دارای اهمیت است، به همین دلیل توصیه بسیاری از متخصصان جنسی بر مردان این است که پیش نوازی را از بُعد کاملا جدیدی نگاه کنند ، حتی این مولفه مهم را به عنوان پیش شرط اصلی داشتن رابطه جنسی گرم و موفق قلمداد نمایند.

 

چگونگی تحریک زنان با پیش نوازی
متخصصان امور جنسی می گویند: "زنان ده برابر بیشتر از مردان به پیش نوازی نیازمند" و این اصلی است که مردان هرگز نباید آن را فراموش کنند. مردان یک ناحیه حساس جنسی دارند این درحالی است که زنان سه ناحیه حساس نسبت به تحریک جنسی دارند. وجود این سه ناحیه اصلی در بدن زن، یادآور این نکته به مردان است که برای تحریک هر چه بیشتر زنان بایستی بسیار فعال باشند و از اندام مختلف بدن برای انجام تحریک استفاده کنند.


مردان می توانند از هر دو دست و دهانشان برای تحریک کردن همسرشان استفاده نمایند. به هنگام استفاده از دست ها، مرد می تواند از یک انگشت و یا سه انگشت خود مدد جوید. حتی گاهی اوقات لازم است یک روند و مسیر مستقیم را در بدن زن دنبال کند و گاهی نیز می تواند یک روند متناوب را در پیش گیرد. هم چنین گاهی می تواند انگشتان را به آرامی و ملایمت در بدن زن حرکت دهد و گاهی نیز سفت و محکم و همراه با قدری فشار همسرش را لمس کند. مرد می تواند با چرخش دستانش به سمت راست و بعد چپ یا بالعکس و یا با حرکت دادن آنها به سمت بالا و پایین و یا با هر تغییر کوچک دیگری در حرکت دستان و انگشت و لمس کردن بدن ، باعث تحریک زن شود و حس او را به ارضاء شدن و تنوع مرتفع سازد.


مردان بایستی بخاطر داشته باشند که علاوه بر کیفیت لمس و تحریک همسر، مقدار زمانی را هم، که صرف این کار می کنند، تضمین کننده ارضاء همسرشان است. هر چه شما زمان بیشتری را برای پیش نوازی همسرتان صرف کنید، به همان میزان لذت و خوشی بیشتری را به همسرتان ارزانی می کنید و رضایت زناشویی او را افزایش می دهید. اگر مرد پیش نوازی را حدود سی دقیقه ادامه دهد بی شک زن به ارگاسم نزدیک می شود اما اگر در طول این مدت زن به ارگاسم نرسد باید بدانید یا ارگاسمی در کار نخواهد بود یا این که قدری دیگر لازم است که به پیش نوازی ادامه دهید تا زن به ارگاسم برسد.

 

مردان نیازمند بازخوردهای مثبت همسرشان هستند
در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند، لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است. در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می دهم /// ادامه مطلب را بخوانيد...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
رابطه جنسی سرد به خاطر کمردرد!

رابطه جنسی سرد به خاطر کمردرد!
کمردرد از مشکلاتی است که تاثیرش بر عملکرد جنسی هنوز به طور کامل مشخص نشده و تحقیقات زیادی در این زمینه انجام نشده اما مشخص است که هر نوع بیماری و درد می تواند به نوعی بر عملکرد و زندگی جنسی تاثیر بگذارد.
کمردرد، مشکلات روماتیسمی، درد مفاصل و ... باعث می شوند فرد به جای تمرکز بر لذت از رابطه زناشویی، بر درد ناشی از بیماری متمرکز شود و کمتر به روابط عاطفی، صمیمانه یا رابطه زناشویی توجه کند. در نتیجه به مرور دفعات برقراری رابطه کمتر می شود و ممکن است بی میلی جنسی به وجود آید.


آمارهای موجود نشان می دهند 73 درصد زنان و 84 درصد مردانی که به کمردرد مبتلا هستند، دچار بی میلی و ناتوانی جنسی می شوند.
در کمردردهایی که باعث بروز مشکلات جنسی می شوند، معمولا بیشترین تاثیر در روابط بین فردی و عاطفی زوج دیده می شود و زندگی جنسی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد. فرد بیمار با وجود داشتن میل و انگیزه جنسی، به دلیل درد ناشی از بیماری قادر نیست رابطه زناشویی داشته باشد یا بهتر است رابطه زناشویی نداشته باشد اما ممکن است این موضوع باعث نارضایتی جنسی طرف مقابل شود. بررسی اندک مطالعات و پژوهش های انجام شده در این زمینه نشان می دهد به طور کلی کمردرد می تواند از 2 جنبه بر زندگی جنسی تاثیر بگذارد.

 

1- آثار فیزیولوژیک
به طور کلی هر نوع تغییر فیزیولوژیکی ممکن است بر عملکرد جنسی تاثیر بگذارد. دردهای شدید و از جمله کمردرد به خصوص اگر ناشی از سوانحی نظیر تصادف، عمل جراحی، دیسک کمر یا شکستگی باشد، باعث آسیب به اعصابی می شود که در شکل گیری میل و انگیزه جنسی نقش دارند.


داروهایی هم که افراد برای کاهش درد مصرف می کنند، در این زمینه تاثیر دارند. مطالعات نشان داده است برخی مسکن ها ممکن است باعث کاهش سطح تستوسترون در زنان و مردان شوند. مصرف مسکن های قوی تر نیز تاثیرهای به مراتب عمیق تری دارد و باعث خستگی، خواب آلودگی، افسردگی و کاهش انرژی می شود که این مسائل خود باعث کاهش میل و انگیزه جنسی فرد خواهد شد.


2- آثار روانشناختی
دردهای مزمن نظیر کمردرد و دردهای مرتبط با کمر، معمولا باعث ایجاد اضطراب و نگرانی می شود. بخشی از این نگرانی ناشی از ترس تشدید درد و ناراحتی هنگام برقراری رابطه زناشویی است که در این صورت فرد ممکن است از برقراری روابط زناشویی پرهیز کند و این موضوع خود به تدریج باعث تضعیف روابط عاطفی و بین فردی می شود.

 

بخش دیگر مربوط به تاثیراتی است که کمردرد بر فعالیت جنسی می گذارد و ترس ناشی از نداشتن عملکرد جنسی لذتبخش و رضایت بخش. نگرانی در این موارد در نهایت باعث شکل گیری اضطراب عملکرد در فرد و کاهش کیفیت فعالیت و عملکرد جنسی می شود. از سوی دیگر، مصرف داروهای /// ادامه مطلب را بخوانيد...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
علت دیدن خون در مایع منی چیست ؟

علت دیدن خون در مایع منی چیست ؟
علت دیدن خون در مایع منی چیست و چرا این امر اتفاق می افتد و درمان آن چگونه است؟طبق گفته اورولوژیست ها اولین علامت و نشانه سرطان در سنین پیری است!

یک اورولوژیست با اشاره به اینکه وجود خون در مایع منی بیماری نسبتاً شایعی است و مایع منی خونی می‌تواند در هر سنی اتفاق بیفتد، گفت: «گرچه وجود خون در مایع منی اکثراً علل خوش خیمی دارد ولی در سنین بالا باید آن را جدی گرفت.»

 

دکتر صفری نژاد با بیان اینکه وجود خون در مایع منی در سنین زیر 40 سالگی تقریباً همیشه خوش خیم است، ولی در مردان مسن‌تر گاهی علت مایع منی خونی یک بدخیمی یا سرطان است، اظهار داشت: «در سنین بالا وجود خون در مایع منی می‌تواند نشان از وجود یک بیماری خطرناک مثل سرطان پروستات و کیسه‌های منوی باشد.»
وی در ادامه با ذکر این نکته که در خصوص میزان شیوع واقعی این عارضه میان مردان آمار دقیقی در دست نیست، گفت: «بسیاری از افرادی که به این مشکل دچارند، به پزشک مراجعه نمی‌کنند و در بسیاری از موارد این عارضه تشخیص داده نمی‌شوند، بنابراین میزان شیوع آن مشخص نیست.»


این استاد دانشگاه در ادامه بابیان اینکه برخی بیماری‌ها ممکن است همراه با مایع منی خونی باشد، گفت: «ابتلا به فشارخون، بیماری‌های کبدی، لنفوم، آمیلوئیدوز و اختلالات انعقادی مثل هموفیلی ممکن است با مایع منی خونی همراه باشد. اما از دیگر علل وجود خون در مایع منی می‌توان به بیماری‌های پروستات، مجرای ادرار، بیماری‌های خود کیسه‌های منی و عفونت‌ها (که در 40 درصد موارد علت وجود خون در مایع منی هستند) و همچنین /// ادامه مطلب را بخوانيد...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
دلیل خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی

دلیل خواب آلودگی بعد از آمیزش جنسی
براي بسياري از زنان يکي از واقعيت‌هاي آزار‌دهنده زندگي، رابطه ميان آميزش جنسي و خرخر کردن مردان است. به‌نظر مي‌رسد که مردان پس از آميزش، در هر زماني از شبانه‌روز که رخ دهد، دچار خواب‌آلودگي مي‌شوند. گرچه زنان نيز گاهي پس از رابطه جنسي خواب‌آلوده مي‌شوند، اين پديده در مردان بارزتر است، اما دليل اين خواب‌آلودگي در مردان چيست؟
اولين دليل به زمان رابطه‌جنسي مربوط مي‌شود که معمولا در شب‌ها در تختخواب انجام مي‌شود و نياز به فعاليت جسمي دارد که به خستگي مي‌انجامد و مردان معمولا بايد بيشتر از زنان در حين آميزش فعاليت جسمي انجام دهند، هر‌چند که هميشه اين‌طور نيست. بنابراين وقتي آميزش به پايان مي‌رسد، طبيعي است که مردها احساس خواب‌آلودگي کنند.


دوم اينکه، پژوهش‌ها با استفاده از اسکن «توموگرافي با گسيل پوزيترون» (PET) نشان داده که يک شرط اصلي براي رسيدن به ارگاسم، اين است که فرد هراس‌ها و اضطراب‌هايش را کنار بگذارد. خود آميزش نيز باعث آرامش‌بخشي عضلاني (ريلکسيشن) مي‌شود که ممکن است روند به خواب رفتن را آسان‌تر کند.


همچنين احتمالا بيوشيمي مغزي ارگاسم نيز در اين روند دخيل است. پژوهش‌ها نشان مي‌دهند که در حين انزال، مجموعه‌اي از مواد شيميايي در مغز مرد آزاد مي‌شوند، از جمله نوراپي‌نفرين، سروتونين، اکسي‌توسين، وازوپرسين، نيتريک اکسايد (NO) و هورمون پرولاکتين. آزاد شدن پرولاکتين در مغز با احساس ارضاي جنسي ارتباط دارد و همچنين در «زمان بازيابي» يا «دوره مقاوم بودن» (دوره‌اي که مرد پس از رسيدن به ارگاسم قابليت تحريک شدن را ندارد)، نقش دارد.

 

بررسي‌ها همچنين نشان داده‌اند که در مرداني که فاقد پرولاکتين هستند، زمان‌ بازيابي کوتا‌ه‌تر است و آنها زودتر قابليت تحريک مجدد پيدا مي‌کنند. ميزان پرولاکتين به‌طور طبيعي در /// ادامه مطلب را بخوانيد...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
تاوان صحبت نکردن درباره مسائل جنسی با بچه ها
 

تاوان صحبت نکردن درباره مسائل جنسی با بچه ها

صحبت با بچه ها درباره

 

همچنان تابوی صحبت کردن درباره مسائل جنسی در کشور ما وجود دارد و بیشتر خانواده های ایرانی درباره سکس و و روابط جنسی هیچ صحبتی با نوجوانان خود نمی کنند. اینها به کنار گاهی والدین درباره بلوغ و نشانه های آن هم با فرزندان خود صحبت نمی کنند.

بسیاری از دخترها و پسرها اطلاعاتی درباره بلوغ خود را از راه های دیگر جز صحبت کردن با والدین خود بدست آورده اند. همین شما که اکنون دارید این مقاله را  می خوانید آیا والدین شما درباره این مسائل با شما صحبت کردند؟ قطعا پاسخ بسیاری از شما منفی است. بر مبنای پژوهش ها، ناآگاهی جنسی کودکان و بزرگسالان، پیامدهای منفی برجسته ای دارد که در زیر به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

تاوان صحبت نکردن درباره مسائل جنسی با بچه ها

 

گفتگوی پدر و پسر

1- به دست آوردن اطلاعات از منابع ناموثق
کودکان بنا بر طبیعت شان کنجکاوند و می خواهند نسبت به هر مسئله ناشناخته ای اطلاع و آگاهی پیدا کنند. این کار به آنها کمک می کند تا محیط اطراف خود را بهتر بشناسند و در موقعیت های مختلف واکنش های سازگارانه تری نشان دهند، یکی از موضوعات جالب و مورد علاقه کودکان که از آغازین روزهای زندگی به بررسی آن می پردازند، بدنشان است. توجه کودکان معمولا در حدود 3 سالگی به اعضای تناسلی شان معطوف شده و می کوشند اطلاعاتی درباره چیستی و چگونگی این اندام به دست آورند.
چنانچه والدین از دادن اطلاعات صحیح به کودکان در این مورد خودداری کنند، آنها با افزایش سن، گاه اطلاعات نادرستی را از گروه همسالان و ابزارهای اینترنتی و ماهواره کسب خواهند کرد. متاسفانه این اطلاعات نادرست ممکن است تا مدت ها در ذهن کودک باقی بماند.

2- کنجکاوی و درگیری ذهنی بیش از حد با این موضوع
از دیگر پیامدهای ناگوار ندادن آگاهی جنسی درست به کودکان، علاقمند شدن بیش از حد کودکان به همین مقوله ای است که ما سعی در پنهان کردنش داریم. همه ما می دانیم که منع کردن فرد از هر چیزی، آن هم بدون دلیل و برهان مناسب، موجب اشتیاق بیشتر فرد به انجام آن عمل می شود. کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. با توجه به کنجکاوی ذاتی این گروه سنی، در صورتی که والدین نه تنها داوطلبانه نسبت به آگاه کردن جنسی کودکان اقدام نکنند، بلکه در صورت طرح پرسش هایی درباره این موضوع از جانب کودک به او واکنش منفی نشان دهند، ذهن کودک بیش از پیش درگیر این مسئله می شود و تلاش می کند هر طور شده پاسخی برای پرسش های خود بیابد.

3- تشخیص ندادن نشانه های سوءاستفاده جنسی

مسائل جنسی

دوران کودکی یکی از مراحلی است که هر کسی در آن به دلیل نداشتن آگاهی و نیز ناتوانی مقابله، در معرض خطر سوءاستفاده جنسی قرار دارد. آشنا کردن کودکان با حریم خصوصی بدنشان و اینکه دیگران و حتی نزدیکان مجاز نیستند برخی رفتارها را با آنها داشته باشند، احتمال چنین رویدادهایی را به میزان چشمگیری کاهش می دهد. برعکس ناآگاهی جنسی کودکان سبب می شود آنها نتوانند رفتارهای نامناسب دیگران را تشخیص بدهند و گاه شوربختانه مورد سوءاستفاده جنسی قرار بگیرند.

4- احساس ترس و خجالت از تغییرات دوران بلوغ
پژوهش ها نشان داده است نوجوانانی که در دوران کودکی، آگاهی جنسی نسبی داشته اند، نسبت به گروهی از همسالانشان که دچار ناآگاهی جنسی بوده اند، خیلی راحت تر با تغییرات فیزیکی دوران بلوغ کنار می آیند. این گروه تغییرات ظاهری خود را پذیرفته اند و آن را نشانه ورود به دنیای بزرگسالی می دانند، در حالی که گروه دیگر از این تغییرات احساس شرم و خجالت کرده و


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
نکاتی برای زندگی سالم

در زمان های قدیم بیماری های واگیردار مثل وبا، حصبه و... از عوامل

عمده مرگ و میر انسان ها به شمار می رفتند. اما امروزه با صنعتی

شدن جوامع، گسترش شهرنشینی و تغییر شیوه زندگی مردم،

بیماری های بسیاری تحت عنوان "بیماری های تمدن یا بیماریهای مزمن

غیر واگیر" شیوع یافته است. این بیماری ها عمدتاً بر اثر تغذیه نادرست،

كم شدن میزان فعالیت بدنی، استرس و استعمال دخانیات ایجاد

می گردند و عواقب ناگواری برای جوامع به بار می آورند.


یكی از مهمترین و شایع ترین آنها، بیماری های قلبی- عروقی و

سرطان ها می باشند كه از مهمترین مشكلات بهداشتی و عوامل

مرگ و میر در جوامع كنونی می باشند. از جمله بیماری های مزمن

غیر واگیر دهه های اخیر می توان دیابت، آلزایمر، بیماری پوكی

استخوان و... را نیز نام برد.
لذا بهترین و كم هزینه ترین راه، انجام اقدامات پیشگیری كننده

این بیماری هاست كه در این میان نقش تغذیه انكارناپذیر است .


شما می توانید با به كارگیری توصیه های تغذیه ای زیر از بروز این قبیل

بیماری ها پیشگیری كنید.


۱. از انواع مختلف موادغذایی استفاده كنید:


برای سلامت بدنمان به موادمغذی مختلفی احتیاج داریم.

هیچ غذایی به تنهایی نمی تواند این موادمغذی را فراهم نماید،

بنابراین باید از انواع مختلف غذاها خصوصاً موادغذایی تازه به

مقدار مناسب در برنامه غذایی روزانه خود استفاده كنیم.


۲. پایه برنامه غذایی روزانه را باید گروه نان و غلات تشكیل دهند:


گروه نان و غلات شامل انواع نان ها، برنج، ماكارونی و... می باشد .

سعی كنیم به منظور تامین فیبر بیشتر از این گروه غذایی خصوصاً

نان هایی مانند سنگك، بربری و تافتون بیشتر استفاده كنیم.


۳. به مقدار كافی سبزی و میوه های تازه مصرف كنیم:


میوه ها و سبزی ها تامین كننده بیشتر موادمغذی مورد نیا

ز بدنمان از جمل فیبر ، ویتامین ها و املاح می باشند، بنابراین

سعی كنیم از آن ها به مقدار بیشتری استفاده كنیم.


۴. برای تامین سلامتی، وزن خود را در حد مناسب نگهداریم:


اضافه وزن و چاقی باعث ایجاد بیماری های قلبی- عروقی،

فشار خون، چربی خون بالا و... می شود. ما هنگامی چاق می شویم

كه بیشتر از نیاز بدنمان از موادغذایی مانند چربی ها استفاده نماییم

و فعالیت بدنی كمی داشته باشیم. بنابراین برای حفظ وزن مناسب

باید فعالیت بدنی مان را افزایش دهیم و توصیه های تغذیه ای

را رعایت كنیم.


۵. از انواع غذاها به مقدار مناسب بخوریم و هیچ وعده غذایی را

حذف نكنیم:
- صبحانه مهمترین وعده غذایی می باشد لذا هیچ گاه آن را حذف نكنیم.


- غذاهای پرچرب را حذف نكنیم به جای آن از همان غذا با چربی كمتر

استفاده كنیم.


۶. وعده های غذایی منظمی داشته باشیم:


به غیر از وعده های اصلی( صبحانه، نهار و شام)، از میان وعده های

مناسب( میوه ها و...) استفاده نماییم.


۷. به مقدار كافی مایعات مصرف كنیم:


آب مهمترین نوشیدنی می باشد. علاوه بر آن می توانیم به منظور تامین

آب مورد احتیاج بدنمان از شیر، چای و آب میوه های طبیعی استفاده كنیم.


۸. فعالیت بدنی خود را افزایش دهیم:


فعالیت بدنی و ورزش های سبك مانند پیاده روی و نرمش موجب

سوزاندن انرژی اضافی می شود و برای تامین سلامت قلب مفید می باشد.

بنابراین سعی كنیم ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهیم.


۹. از همین حالا می توانیم شروع كنیم:
برای ایجاد تغییر در شیوه زندگی و داشتن برنامه غذایی مناسب

هیچ گاه دیر نیست. بنابراین به تدریج و آهسته نكات فوق را در زندگی

روزمره خود اجرا كنیم.


- برای این كه متوجه شویم آیا توصیه های فوق را در برنامه روزانه

خود رعایت می كنیم، می توانیم به مدت سه روز آن چه را كه می خوریم،

یادداشت كنیم و ببنیم آیا میوه و سبزی به مقدار مناسب

مصرف می كنیم؟ آیا غذاهای پرچرب را زیاد مصرف می كنیم؟

آیا اضافه وزن داریم یا چاق هستیم؟

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
درمان های خانگی برای جوش صورت

مواد طبیعی و گیاهی می توانند اثر فوق العاده ای روی جوش های صورت

داشته باشند، حتماً آن ها را امتحان کنید.

اگرچه درمان جوش ها بسته به نوع و علت‌شان متفاوت است،
 
اما امتحان این راهکارهای خانگی نیز ضرری ندارد و ممکن است
 
جوش‌های‌تان را بهبود ببخشد.
 

آسپرین

حتی برخی از ما که دوران بلوغ را نیز به خوبی گذرانده‌ایم، ممکن است‌
 
گهگاه دچار جوش و آکنه‌های پوستی شویم. برای خلاص شدن از شر
 
این جوش‌های مزاحم، یک آسپرین را خرد کرده و آن را با کمی
 
آب مرطوب کنید. سپس ماده خمیرمانند به دست آمده را روی
 
جوش‌تان قرار دهید و قبل از شستن آن با آب و صابون، اجازه دهید
 
تا دقایقی روی جوش‌تان باقی بماند. این کار قرمزی و التهاب جوش
 
را کاهش می‌دهد. اگر التهاب جوش‌تان برطرف نشد، این کار را طی
 
چند روز به دفعات انجام دهید تا زمانی که از شر جوش خلاص شوید.

روغن زیتون

بله! استفاده از روغن برای درمان جوش ممکن است کمی بی‌ربط به نظر
 
برسد! اما بسیاری از مردم قسم می‌خورند که این کار در بسیاری موارد
 
مؤثر واقع خواهد شد: ۴ قاشق غذاخوری نمک را با ۳ قاشق غذاخوری
 
روغن زیتون مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. این مخلوط را
 
با انگشتان‌تان روی صورت خود قرار دهید و اجازه دهید ۱ تا ۲ دقیقه روی
 
پوست‌تان باقی بماند؛ سپس آن را با آب ولرم و صابون از روی صورت
 
خود پاک کنید. این کار را به طور روزانه، به مدت یک هفته انجام دهید.
 
سپس آن را به ۲ یا ۳ بار در هفته کاهش دهید. با این کار بهبود قابل
 
توجهی در وضعیت پوست‌تان نمایان می‌شود (نمک با حالت زبری که دارد
 
پوست‌تان را لایه برداری کرده و منافذ را پاک می‌کند، در حالی که روغن
 
زیتون رطوبت طبیعی مورد نیاز پوست را به آن باز می‌گرداند).

خمیر دندان

نوجوان شما چند جوش برجسته زده و فردا هم به میهمانی دعوت است؟
 
امشب مقداری خمیر دندان غیرژله‌ای و غیر سفید کننده را روی
 
جوش‌هایش قرار دهید. این کار به خشک شدن جوش‌ها تا روز بعد
 
کمک می‌کند. خمیردندان رطوبت موجود در جوش و همچنین چربی
 
آن را به خود جذب می‌کند. این توصیه به ویژه در مورد جوش‌هایی
 
 
که سرشان بیرون آماده است (و نه جوش‌های زیر پوستی) به خوبی
 
عمل می‌کند.
 
احتیاط: این راهکار ممکن است در پوست‌هایی که بسیار حساس هستند،
 
التهاب و ناراحتی ایجاد کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
مضرات استفاده از موبایل برای زنان باردار
پزشكان توصيه كرده‌اند كه زنان باردار روزانه بيشتر از ‪ ۸‬ساعت در معرض

امواج الكترومغناطيس كه در رايانه، تلفن همراه، دستگاه‌هاي مايكروويو

و به ميزان بسيار كم در تلويزيون وجود دارد، قرار نگيرند. استاد دانشگاه

علوم پزشكي آزاد اسلامي واحد تهران بابيان‌اين مطلب گفت:

اين امواج ممكن است بر روي رشد جنين تاثير گذار باشد.

دكتر "شهلا چايچيان"،متخصص زنان و زايمان، روز دوشنبه در گفت‌وگو

با خبرنگار ايرنا افزود: حتي تحقيقات نشان داده امواجي كه

در رايانه وجود دارد مي‌تواند بر كيفيت اسپرم مردان نيز تاثير بگذارد

و باعث عقيم شدن آنها شود. استفاده از رايانه اين روزها يكي از الزامات

زندگي شده است، استفاده از اين دستگاه نه فقط در محيطهاي كاري

بلكه در خانه‌ها هم به شدت افزايش پيدا كرده است. رايانه با تمام

كارگشايي كه براي بشر داشته ضررهايي را هم به جسم او وارد مي‌كند. كارشناسان بهداشت حرفه‌اي و ارگونومي معتقدند كار با رايانه عوارضي

به همراه دارد، از جمله مهم‌ترين آنها، مي‌توان به مشكلات بينايي

براي كاربر، عوارض مفصلي و عضلاني، استرس و تنفس گازهاي مضر

متصاعد شده از رايانه اشاره كرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
بهترین راه ها برای ترک خود ارضایی
این متن جالب بود براتون گذاشتم. امیدوارم دوستان استفاده کنن

رسول خدا فرمود:

هر كس با دست شهوتش را بیرون كند ملعون است.

 

از اونجایی که یکی از بزرگترین مشکلات جوانان ما در حال حاضر اعتیاد به خود ارضایی است تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم پس با همه موانعی که شما روبرو هستید کاملا آشنا هستم و به قول معروف کار کشته این کار شدم!!!

 

 

 

خیلی از وبلاگها و وبسایتها درباره ضررهای این کار نوشته اند و همه ما آنها را میدانیم پس من دیگر راجع به ضرر ها توضیح نمیدم و یک راست به سراغ اصل مطلب یعنی ترک آن میرم.

 

برای شروع بحث باید بگم خود ارضایی یک عمل کاملا طبیعی است که ۹۹% افراد سالم آنرا انجام میدهند پس نگران این موضوع نباشید که چون قبلا این کار را کرده اید پس حال دچار مشکل هستید. مخصوصا در سن بلوغ تقریبا همه دچار این مشکل میشوند که کاملا طبیعی و عادی است.

 

خیلی ها پیشنهاد میکنن ازدواج کنید و … که پیشنهاد خوبیه اما برای کسی که شرایط آنرا داشته باشد نه برای پسری که ۱۶ سال دارد و یا حتی برای کسانی که تا ۲۴ – ۲۵ سال سن دارند. چون خود ازدواج زود هنگام هم میتواند مشکلساز باشد برای زوجین و اگر ازدواج تنها برای خنثی سازی شهوات باشد دیر یا زود این ازدواج از هم پاشیده میشود. پس اگر شرایطش را داشتید ازدواج کنید که بهترین راه حل است اما اگر نداشتید چی؟!

 

همانطور که گفتم من خودم این راه رو طی کردم و میدونم چقدر سخت است اما اگر کمی اراده داشته باشید خیلی زود میتونین از شر این عمل زشت رهایی پیدا کنید.

 

برای شروع گامها این موضوع را توجه کنید که اولین ماه ترک خود ارضایی سختترین است و بعد از آن عادت میکنید و راحتتر میشود. پس گامهای زیر را شما برای یک ماه انجام دهید تا برایتان ثابت شود میتوانید.

 

مراحل زیر را انجام دهید!

 

مرحله اول: تصمیم گیری

 

قبل از هر چیز شما باید واقعا تصمیم به ترک آن گرفته باشید. چون شما این مطلب را میخوانید معلوم است مرحله اول را طی کردید! اما باید بگم این مهمترین مرحله است تا شما از ته دل تصمیم به ترک نگرفته باشید هیچکس نمیتواند شما را وادار به این کار کند. پس اگر هنوز دو دل هستید همین الان تصمیمتون رو نهایی کنید.

 

مرحله دوم: پاکسازی

 

تمامی عکس ها و یا فیلمها و … که به نظر شما باعث تحریک شما میشود را باید دور بریزید. و یا اگر در کامپیوتر است آنرا کامل پاک کنید ( نه توی سطل آشغال ویندوز که بتوان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد!!!). هیچ چیزی که باعث تحریک شما میشود نباید در دسترس شما باشد!

 

مرحله سوم: شناسایی زمان انجام خودارضایی

 

شما باید ببینید چه موقع اقدام به خودارضایی مینمایید. منظورم اینه که شب وقتی تنها هستید و یا در طول روز و یا در حمام و ….

 

این مرحله نیز مهم است زیرا با اینکار میتوانید بفهمید کی به سراغ این عمل میروید و میتوانید با برنامه ریزی از آن جلوگیری کنید.

 

مرحله چهارم: پر کردن برنامه

 

اگر شما در طول روز این کار را انجام میدهید یعنی در روز شما وقت آزاد زیاد دارید پس باید وقت خودتون رو با کارهای دیگه پر کنید چون اگر بیکار بمونین دیر یا زود شما میخواین دوباره به عادت خودتون برگردید. اگر در شب است یعنی روزها کم فعالیت دارید و شب خوابتان نمیگیرد پس این کار را انجام میدهید حتی بعضی اوقات برای پر کردن وقت این کار را میکنید! اگر در حمام پس باید حمام رفتنتان را کوتاه کنید!

 

و یا اگر مثل خود من هیچ زمان خاصی نداره مثل من رفتار کنید:

 

من روزهایم رو با برنامه های مختلف درسی و ورزشی و بیرون رفتن پر کردم حتی چند ماهی سر کار رفتم که واقعا کمک کرد. شبها که به خونه میومدم اونقدر خسته بودم که تا میرفتم تو تخت خوابم میبرد و حمام رفتنم هم ۱۰ دقیقه بیشتر طول نمیکشید! یک روز در میان حمام میرم اما کوتاه مدت معمولا ۱۰ دقیقه ای.

 

به نظر من بیشترین چیزی که به من کمک کرد ترک کنم رفتن سر کار بود حال اگه شما نمیتوانید سر کار بروید به کلاس آموزشی و یا باشگاه ورزشی و … بروید. اما خوبیه کار اینه که هر روز مجبور بودم برم و بعد از اینکه برمیگشتم اونقدر خسته بودم که دیگه خودم نمیخواستم خود ارضایی کنم. پس مهمترین کاری که شما باید بکنید پیدا کردن برنامه ای برای پر کردن طول روزتونه.

 

مرحله پنجم: شمارش روزهایی که پاک بودید! (پشت سر هم!)

 

روزهایی رو که پاک ماندید و خود ارضایی نکردید را برای خودتان در جایی علامت بزنید. مثلا بشمارید این دفعه یک هفته پاک بودم ولی اگر دوباره شیطون گولتون زد (!) باید شمارش را از اول شروع کنید.

 

مرحله ششم: تنبیه!

 

هر باری که شما دوباره خودارضایی کردید باید خودتون رو تنبیه کنید! تنبیه هر کس فرق میکنه مثلا من برای خودم این تنبیه رو گذاشته بودم که به ازای هر بار تکرار این عمل ۵۰۰۰ تومان به صندوق صدقات انداخته و ۳ روز اضافه سر کار برم و ۵۰ تا شنا در خشکی!! البته هرچی تنبیه سختتر باشه مطمئنا بهتره چون بیشتر جلوی شما رو میگیره! به هیچ وجه تنبیه کردن خودتون فراموش نشه! به هــــــــــــــــیچ وجــــــــــــــــــــــــــــــــــــه !

 

هرباری که شما وسوسه میشین خودارضائی کنید بی اراده یاد تنبیه خواهید افتاد و به این فکر میکنید که آیا می ارزد؟! و اگر تنبیه سخت باشه پشیمون میشوید پس تنبیه باید سخت باشد.

 

مرحله هفتم: جایزه!

 

برای خودتون جایزه نیز در نظر بگیرید! مثلا بگویید اگر بیش از ۲۰ روز پشت سر هم پاک بودم میروم و یک ادکلن جایزه برای خودم میگیرم! و یا هر چیزی که شما را خوشحال میکند! ببینید چه چیزی دوست دارید جایزه بگیرید و به ازای پاک بودن آنرا به خود جایزه دهید!

 

مرحله هشتم: پیشگیری در زمان اوج!

 

ممکنه مثلا شما ۱۰ روز پاک باشید ولی دیگه طاقتتون به آخر رسیده و نمیتوانید ادامه دهید و به سراغ انجام خود ارضایی میروید, در این مواقع باید هر چه زودتر خودتون رو از تنهایی در بیارید! یا برید بیرون از خانه و یا برید پیش کسی. مطمئنا بعد از اینکه رفتید خوشحال میشوید که خوب شد خودارضایی نکردم. گاهی اوقات شما در یک لحظه با تمام وجود وسوسه میشوید اما کافیه برای یک ثانیه از آن حال و هوا دور شوید تا دیگر این کار را نکنید.

 

مرحله نهم: اعلام نتیجه!

 

شما مرحله به مرحله کار خودتون رو میتونین اینجا اعلام کنید و اگر دچار شکست شدید علت آنرا از نظر خودتون بیان کنید تا بیشتر بتوان کمکتون کرد. اگر ترک این عادت زشت رو گروهی انجام بدیم موفقیت بیشتر خواهد شد. پس اگر حرفی در این رابطه داشتید در قسمت نظرات همین پست ارسال کنید.

 

همانطور که گفتم ماه اول سختترین ماه است و بعد از کم کم عادت خواهید کرد پس شما فقط یک ماه این مراحل را در پیش بگیرید تا به قدرت خودتون در ترک آگاه شوید!

 

این موضوع را نیز بدانید که هر وقت جلوی ضرر رو بگیرین منفعته پس نگین به خودتون که من چند ساله دارم خود ارضایی میکنم پس آب از سر من گذشته! همین امروز ترک کنید!

 

نکته مهم!

 

من اصلا آدم مذهبی نیستم اما باور کنید خواندن قرآن و نماز میتواند بینهایت کمک کنه! شما فقط یک ماه امتحان کنید تا باورتون بشه!

 

شما ۳ بار در روز نماز میخوانید پس باید ۳ بار در روز وضو داشته باشید. برای وضو نیز نباید جنب بود پس شما برای این نمیتوانید خودارضایی کنید و خود این عمل یک بازدارنده بسیار قوی است و در ضمن آرامش عجیبی نیز پیدا میکنید و ذهنتان از افکار آلوده پاک خواهد شد. همین پاک شدن ذهن خیلی مهم است زیرا ذهن خیلی از ما جوونها فیلمهای مبتذل پر کرده است و کثیف کرده است با خواندن نماز و قرآن ذهن پاک شده و از شر این افکار که ما رو به خود ارضایی میکشونن رها میشویم.

 

پس اگر حتی خیلی کم به خدا ایمان دارید نماز را در برنامه خوتون بگنجید تا معجزه اون رو ببینید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394
درد و دل با خدا

آنگاه که آرزوهایم را به روی دیوار نوشتم نمی دانستم چشم نامحرمی بدان نظارگر است.آنگاه که مشق سکوتم را خواستم بر دیواره های تاریک شب بنویسم طوفانی آمد و آرامش مرا به یغما برد و آنگاه که درد بی کسی هایم را به رودخانه زلال صاف سپردم او با بی اعتنایی از کنار من گذشت

 

و آنگاه که فریادم را بر سر کو ها کشیدم تا بلکه آرام گیرم او نیز فریادم را پس داد و مرا قبول نکرد حالا با توام با تویی که حرف و دلم و درد تنهایی هامو صدای فریادم را که از سوز و زخم دل است را از پشت دیوارها و فاصله ها می شنوی تو چی تو هم می خواهی مرا تو این دنیای وانفسا تنها گذاری و مرا به حال خود رها کنی

 

خدای من من تنهام ، یارایی را برای یاری دهنده ام نیست دستم را بگیر که احساس می کنم هر چه بیشتر برای رهایی از مرداب سختی ها و دلتنگی های این دنیا دست و پا می زنم بیشتر در آن غرق می شوم و در آن فرو می روم یا پر پروازم ده یا...

 

گفته بودی هر گاه تو را به دهنه پرتگاه بردم

 

هراس مکن چون یا تو را از پشت خواهم گرفت یا به تو پرپرواز خواهم داد

 

خدای من خدای من وقتش فرا رسیده پس چرا کاری نمی کنی سنگ ریزه های زیر پایم در حال فرو ریختنند پس چرا یاریم نمی دهی .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 10 فروردين 1394